قدس آنلاین - یزد : مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد گفت : به مناسبت هفته قوه قضاییه ، مشاوره رایگان حقوقی در مکان های منتخب در استان یزد انجام می گیرد.

                                          به مناسبت هفته قوه قضاییه مشاوره حقوقی رایگان در استان یزد انجام می گیرد.

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا زارع در این خصوص اظهار داشت : این مهم با هدف ارتقاء آگاهی های عمومی و حقوقی و ارائه خدمات به مردم شریف استان و به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام می گیرد .

وی افزود: این مشاوره ها در ساعات اداری ایام هفته قوه قضاییه و در هفت مرکز در شهر یزد برگزار خواهد شد و در کلیه شهرستان های استان نیز در روز جمعه چهارم تیر ماه یک ساعت قبل از شروع خطبه های نماز جمعه در مصلی های برگزاری این آیین سیاسی و عبادی ، مشاوره رایگان حقوقی ارائه خواهد شد.

زارع تصریح کرد: بلوار دانشجو،جنب پارک شادی،انتهای کوچه تعاون، سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد و خیابان فرخی، طبقه اول دادگستری شهرستان یزد،دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران از جمله این مراکز ارائه مشاوره اند.

وی ازارائه مشاوره رایگان در این ایام در کلیه دفاتر اسناد رسمی در زمینه امور ثبتی خبر داد و خاطرنشان ساخت  : در میدان شهدای محراب،ابتدای بلواردانشجو،کوچه نیلوفر، ساختمان فدک،کانون شهید بهشتی و خیابان فرخی، طبقه سوم دادگستری شهرستان یزد، کانون شهید قدوسی نیز مشاوره رایگان انجام می گیرد.

زارع افزود : واحد ارشاد و معاضدت قضایی دادگستری استان یزد واقع در خیابان فرخی، روبروی دادگستری شهرستان یزد در طول سال مشاوره رایگان به مراجعان ارئه می دهد و در این ایام نیز این رسالت را به صورت ویژه انجام خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.